tisdag 21 juni 2016

Shopping time!

Idag var den dagen då min plånbok ville skilja sig från mig! Jag spänderade kanske lite för mycket pengar idag men det var det värt! Dessutom betalade Jeanne (världens snällaste lady) mer än hälften! Hon nästa halshögg mig när jag tog fram min plånbok för hon vill betala för allt! Hon och jag åkte in till den större staden Regina för att leta efter Levis jeans men till min förvåning fanns det knappt några! Vi kom hem med en hel del annat!

Imorgon stiger jag upp med tuppen för då beger jag mig tillsammans med två äldre män till Vancouver och Victoria! Denna road trip kommer förmodligen ta oss 2 dag! Hur som helst så ser jag mycket fram emot det!

1 kommentar:

  1. Samma pris som hemma, men antar att det finns fler smaker. Underbart att shoppa när någon annan betalar hoppas du hittat en massa fina saker. Krama alla och mest dit själv från mig.

    SvaraRadera